söndag 29 augusti 2010

Det pirrar i kroppen...

Idag har jag angripit nästa del av mitt liv. Jag har börjat planera inför mitt liv utan arbete.

Planen är att åka till Mexico, Guatemala och Costa Rica. Eller några andra länder i den regionen. Det är det som är så himla spännande. Jag vet inte vart vi ska, jag vet inte hur länge, jag vet inte riktigt när men iväg ska vi. Det pirrar! Men det blir med största sannorlikhet minst 5 veckor med start i Mexico.

Har lånat ett gäng med böcker på bibblan som jag nu läser, i kombination med forum och resesajter på nätet. Jag älskar det här, att läsa, utforska och planera. Det är halva nöjet för en sådan som jag.

Och jag är glad att jag i alla fall kan stappla fram några fraser på spanska, känns som om livet kommer att bli lite lättare då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar