torsdag 26 augusti 2010

Undrar hur jag ser ut, egentligen?

Idag stod jag och väntade på bussen efter jobbet. I min hand har jag min snygga termoskopp från Åhlens, fylld med gott kaffe.

Det kommer då fram en tant, som jag tror, också ska vänta bussen. Hon ställer sig lite onaturligt nära, det är sånt man känner, men jag, jag är inte den som är den. Jag ska inte vara så himla svensk och tycka att det är konstigt med närhet, utan står kvar på min plats, med min mugg i handen.

Då försöker tanten lägga en peng i min kopp, vilket hon inte lyckas med iom att det är lock på den. Jag tittar mycket förvånat på henne och då säger hon:
- Jag trodde att du stod och tiggde iom att du har en kopp i handen...

Mina funderingar är då:
- ser jag SÅ sliten ut?
- hur är min klädstil, egentligen?

Ska fundera på detta över kvällen. Imorgon blir det till att fixa håret, sminka mig och ta på mig lite snyggare kläder.

1 kommentar:

  1. Ha ha ha, jag kissar ner mig... fy fasen vad roligt... För övrigt tycker jag både du och er framtida bil är skitsnygga!

    SvaraRadera