lördag 15 oktober 2011

Härlig lördag

Så vaknade jag upp med en älskling brevid mig den här morgonen. Peter Pan har varit bortrest en vecka och jag har varit själv hemma. Tycker att det är skönt att få fnula själv men efter en vecka är det rätt skönt att han kommer hem igen.

Jag var dock inte hemma så länge idag. Redan vid halv 10 stack jag iväg för att få njuta en stund hos bästa Sofia på Hudvårdshörnan i Sumpan. Jag har varit med henne ända från början för 4-5 år sedan.

Att få ligga där och koppla av är guld värt. Någon som vet exakt vad hon pysslar med och jag känner mig trygg i henne händer. Och jag har bokat in en ny tid om 6 veckor så klart.

Nu håller jag på att pyssla här hemma. Imorgon blir det finbesök av Shirley & Oskar och då vill jag så klart att det ska vara fint. Dammsugaren går varm just nu. På stereon rullar Stevie Wonder och jag dansar runt i lägenheten. En helt okej lördag med andra ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar