söndag 30 oktober 2011

Jag är en bokmal

Har alltid och kommer alltid att vara en bokmal. Jag har alltid näsan i en bok eller i en tidning. Vet inte vad det är men jag bara älskar det, vända blad och få reda på vad som händer.

När läsplattorna kom var jag skeptisk, utan en riktigt bok i min hand, försvinner ju känslan. Trodde jag. Numera är jag hängiven e-boksläsare. Läser mer böcker nu än tidigare till och med.

Det är ju så himla enkelt. Du går in på Elib och hittar de böcker du är intresserad av. Med några klick så har du ett gäng nya böcker hemladdade och sen är det bara att sätta igång. Jag har dessutom köpte ett snyggt rosa skinnfodral som skyddar plattan. Allt för att göra det lite roligare.

I min elektroniska bokhylla finns det nu ett gäng med böcker som väntar på att bli lästa. Har du inte testat, gör det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar