söndag 9 oktober 2011

Härliga helg

Den här helgen har hittills varit helt fantastisk. Och ännu är det några timmar kvar på den jag. Jag njuter vidare.

Igår var jag hos Familjen Thorsson-Berg i Huddinge för att kolla in det nya lilla underverket, A, som föddes för en månad sedan ungefär. På plats var även Familjen Svedin så det var en lyckoträff att vi alla fick träffas på samma plats. Härliga samtal, god äppelkaka och många skratt.

Till min stora lycka upptäckte jag att det har kommit nya avsnitt av Amazing Race, säsong 19. Äntligen säger jag bara. Tittade på de två som sänts och längtar efter nästa avsnitt redan nu.

Idag har jag varit på Friskis & Svettis och kört mitt favvopass med härliga Julie. Nästan full klass och som vi svettades. Efter passet rusade jag till Café Fix för att träffa min kollega Ewa från Vattenfall. Hon behövde komma ut ur sina garderober lite, jag räddade henne kan man säga.

Nu ska jag strax sätta igång och göra lunchlådor i mängder så jag har för hela veckan. Ska testa på en Thaigryta som ska puttra några timmar på spisen. Hoppas att den gör smaksuccé. Tänkte passa på att läsa  nya Plaza Interiör då. Den är hur tjock som helst och jag känner att jag vill frossa i värmeljus, soffor och fondväggar.  

Trevlig helg, vad och var du är är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar