tisdag 11 oktober 2011

Snart pensionär

Fick för ett tag sedan ett brev från AMF Pension. De tyckte att jag skulle fundera lite på det här med pensionen. Jag kan bara hålla med.

Det får bli mitt mål den här månaden, att få full koll på mina pensionspengar och se över vilka fonder & försäkringar som jag har. Jag gör det lite då och då men det är lika bra att ta tag i det igen.

Började ikväll med att kolla in en film hos AMF Pension och har nu beställt alla mina koder som jag behöver för att fixa det här.

Det är faktiskt bara 30 år kvar tills jag fyller 65. Och tiden går ju så snabbt.

2 kommentarer:

  1. Snark... vad trött jag blir, tycker sånt här är så tråååkigt... men kommer antagligen ångra mig om sisådär 30 år...
    /Johanna :)

    SvaraRadera
  2. I know... det är så himla trist... Men jag hoppas på att det lönar sig i längden. Bara man nu inte trillar av pinnen innan man fyller pensionär. Men det har jag inte planerat :-)

    SvaraRadera