måndag 1 oktober 2012

Lång lista

Ikväll skippar jag Dans Fuegon för att göra en hel massa på min måste-fixa-snarast-möjligt-listan. Inte bra att strunta i roliga dansklassen men måste man så måste man.

Att göra ikväll

  • Söka 2 stycken jobb som jag sett och där ansökningarna ska vara inne den här veckan. Och ikväll är min enda "lediga" kväll.  Uppdatering: 2 ansökningar är nu inskickade. Känns bra.
  • Svara på lite mail från personer som jag inte prioriterat tidigare.  Uppdatering: mission completed. Mail är ivägskickade.
  • Skriva ihop en text om mig själv och skicka till ett rekryteringsföretag.  Uppdatering: mission completed. Text är ivägskickat.
  • Boka en resa till Barcelona i februari. Än så länge är det billigt. 1400 spänn tor. Inte lika billigt om några veckor.  Uppdatering: och där var resan bokad! En vecka blir jag borta den här gången. Längtar, längtar, längtar.
  • Boka biljetter till Burj Khalifa. Är man i Dubai så ska man ta mig tusan åka upp i världens högsta byggnad. Kostar 800 (!!!!) spänn att åka upp om man köper på plats, men "bara" 200 spänn om man köper det hemifrån. Så lite planerat måste jag ha.  Uppdatering: nej, nu får det vara nog med bokningar och måsten. Det här får bli en annan kväll. Är helt slut...

Och sen är det Project Runway klockan 20. Inte missa. Så nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar