onsdag 7 augusti 2013

Detox, igen

Så här efter sommaren och all ledigheten så har jag satt igång en ny omgång av detoxing. Jag körde en omgång i våras som blev stor succé och nu kör jag en omgång till.

Känns som man har ätit, ätit, ätit och ätit hela sommaren. Och druckit massvis med kaffe. Och så ska vi inte tala om godis, glass och kakor... Därför kör jag en omgång när jag avgiftar mig från både det ena och det andra.

Idag är jag inne på dag 3 och det känns fortfarande bra. Är förvånad över att jag inte har någon huvudvärk, det brukar jag få. Kraftig sådan dessutom. Men den kommer nog, det brukar den göra.

Nu blir det mycket vegetarisk mat, vatten och grönt te i 5-6 veckor. Känns bra att göra en nystart så här efter sommaren.


Uppdatering: huvudvärken kom igår kväll. Pulserande och tryckande. Bara att härda ut och tänka att snart, snart, snart är det över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar