fredag 23 augusti 2013

Leverans

Jag ondgjorde mig i ett tidigare inlägg om att två av tre plagg från Jumperfabriken var slut men de lyckades fixa hem ytterligare klänning till mig. Och vad det är jag. Väldigt mycket jag.

Den röda, sköna klänningen bor numera hemma hos mig. Den är en riktig färgbomb och jag bara älskar den. Jag noterar också att det är den tredje röda klänningen jag köper i år. Min färg helt enkelt. När Linda själv får välja.

Sen kom även den här söta skjortan i ett paket från H&M.
 
Och den här kavajen.

Och den här klänningen. Också very much me. Den har lite roliga skinndetaljer på axlarna som jag inte sett när jag klickade hem den. Men det var en trevlig överraskning.

Nu har jag handlat tillräckligt med kläder för det här året.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar