tisdag 13 augusti 2013

Klick, klick, klick

Snart i en brevlåda nära mig
Jag brukar inte surfa och klicka hem så mycket saker från nätet. Det verkar vara en dyr hobby. Men nu har jag gjort det, hittat lite finfina rea-saker som jag inte kunde motstå.

Jag gillar klänningar med smal midja och lite tyg i kjolen och jag gillar koftkavajer. Det är min stil. Så när jag nu surfade in på Jumperfabriken så hittade jag en del. Eller snarare ganska mycket. Några klick senare så har ett antal plagg hamnat i min korg och jag har passerat kassan på vägen ut.

Nu inväntar jag på att sakerna ska komma hem till mig så jag får testa om de funkar eller inte. Håller tummen för att de sitter som en smäck och att jag gillar det.



Uppdatering:
Tyvärr var 2 av 3 plagg slut, trots att det gick att beställa från deras sajt. Besviken? Ja, mycket. Trist att få hem följdesedel där det är överkryssat och står "Slut". Hade varit bättre om de hade haft ett korrekt saldo istället.
Det plagg som nådde mig var dock fint och det kommer jag att behålla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar