onsdag 28 augusti 2013

Filmtime

Jag har kikat på några filmer nu när katten... nej jag menar Peter, har varit bortrest. Vet inte varför men vi tittar väldigt, väldigt sällan på film när vi båda är hemma. Det blir lixom inte av.

De filmer jag har sett är Jakten, Searching for Sugarman och Nawals hemlighet. Tre väldigt olika filmer men tre väldigt bra filmer. 

Mads, Mads, Mads, behöver jag säga så mycket mer?
Han är bara bra och i den här rollen har en lite annan framtoning än den elaka skurken.

En otrolig historia och jag förstår att den fick en Oscar. Musiken är verkligen vacker.

En fruktansvärd historia och jag visste inte hur den skulle sluta. Men otroligt bra skådespelare och manus som grep tag i mig på ett sätt som jag inte förväntade mig.

Jag kan rekommendera alla tre filmerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar