måndag 30 mars 2015

Svackor

Jag är i en lässvacka. Jag som älskar att läsa får lixom inte till det hur mycket jag än vill och försöker. Varje gång jag tar upp en bok så känner jag ingen som helst lust att öppna boken. Det är ett väldigt, väldigt otäckt tillstånd enligt mig. Speciellt eftersom det ligger en hel hög med böcker på mitt bord som jag egentligen bara längtar efter att få sätta igång med.

Har du några tips på hur jag tar mig ur denna svacka? Alla tips mottages tacksamt.

Jag har även en promenadsvacka just nu. Känner mig inte speciellt motiverad av att ut och traska även om jag gör det, men högst motvilligt. Att komma upp i mina 12.000 steg är en kamp utan dess like varje dag. Även här mottages tips tacksamt på hur jag ska komma ur denna dalgång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar