måndag 28 december 2015

Nu är det jul igen

Och så blev det jul igen, även detta år. Vilken tur för stora och små!

Vi började dagen hemma hos Familjen J-N och där spenderade vi en hel del tid med att lägga pussel, äta Mozartkulor och lyssna på Weeping Willows. Kan det bli bättre när man väntar på Tomten? Som tur var blev det även en hel del mat och sedan vid halv 5 kom äntligen Tomten. Det är skillnad mot när vi var små, då kom han inte förrän kossorna fått mat, och det var sisådär vid halv 8. 

Vi drog sedan hem på kvällen och fortsatte med klappar och spela spel en bit in på natten. Vi gillar att spela spel i vår familj! 

Jag stannade tills på lördagen så jag körde hemåt Storstaden, mätt och glad.









Mina julklappar som jag är mycket nöjd med!Det blev en del träning, Svenskt Tenn, avkopplande pyssel och så förhoppningsvis blir jag extra snygg i håret med hjälp av locktången.
Och biljett till Weeping Willows. Första raden sitter vi på. Hurra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar