tisdag 29 december 2015

Rapport från latheten

Här kommer en uppdatering från lathetens boning i Råsunda. Här händer det inte mycket alls. Jag sover länge, jag äter frukost länge, jag läser tidningen länge, jag tittar på TV-serier länge, jag läser böcker länge, ja allt jag gör tar lång tid och det får ta lång tid.

Jag masar mig ut en runda varje dag, även om det är motigt värre ibland. M Å S T E man verkligen gå ut varje dag? Det är ju så mysigt och skönt att vara hemma och bara vara. Och det är kallt ute. Och snöigt!

Jag kommer att vara hemma i 2 veckor och jag vet inte när det var senast som jag var hemma så länge. Har jag varit det någon gång ens? Tror inte det... Det är en märklig känsla att inte åka iväg och inte ha en massa saker inplanerade. Annorlunda.

Jag tror jag väljer att kolla på ett avsnitt till på Netflix nu och sen kanske jag gör mig en kopp kaffe till. Vi får se vad det blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar