torsdag 31 december 2015

Nyårslöften 2015

Och så var det sista dagen på det här året, 2015. Imorgon är det ett nytt år med massor med möjligheter.

Jag funderar på vad jag ska ha för nyårslöften och det enda jag kommer på är att jag ska:

1. Läsa 12 stycken klassiker
Det kan vara böcker jag läst tidigare eller som är helt nya för mig, det spelar ingen roll. Men 12 stycken böcker ska jag ta mig igenom. Jag tänker mig Robinson Crusoe, Onkel Toms stuga, De tre musketörerna osv. Jag hoppas att jag hittar någon som jag verkligen gillar.

2. Yoga every damn day
Okej, nu tror jag inte att jag kommer köra V A R J E dag men säg att jag kör 3 gånger i veckan. Det är bättre än noll i alla fall.

3. Resa till ett nytt land
Oklart vilket det blir men något nytt land ska jag klämma in. Costa Rica kanske? Har ju varit på min lista rätt länge nu.

Ja, det får räcka för mig. Vad har du för nyårslöften, om du har några?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar