måndag 28 december 2015

Yoga every damn day

I julklapp fick jag boken Yoga girl av mamma och idag har jag läst en del av den. Det var intressant att följa Rachels lite krokiga väg från Sverige till Costa Rica till USA till Sverige till Aruba till jorden runt. Hon berättar ärligt och rakt på vad hon har varit med om och hur hennes livet har varit och är. 

Massor med bra tips på mat, yogaposer och saker att tänka på. Blev så inspirerad av henne att jag genast köpte mig en ny yogamatta. Den jag har idag är... inte så bra. Den är hal och tunn och den var billig... Nu har jag klickat hem ett helt kit som jag ska slita ordentligt. 


Jag tror att det är en bra kombination för mig att köra yoga och varva med cykling, promenader och zumba. Det satsar jag på inför nästa år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar