måndag 28 september 2009

Att göra idag

Idag ska jag ta tag i massa saker som jag har lagt på hög, alldeles för länge i vissa fall tom. Allt kanske jag inte gör men målsättningen är hög. Smått som stort...
  • Boka om tandläkartiden iom resan till Madrid - Done
  • Boka om ansiktsbehandlingstiden iom resan till Madrid - Done
  • Maila recept till Rae - Done
  • Ändra mina PPM fonder (kolla in PPM Doktorn om du vill ha hjälp) -Done
  • Klippa mig - Done
  • Cykla till ICA och handla veckans matvaror - Done
  • Planera denna vecka; vad är på G, känner att jag inte har stenkoll -Done
  • Boka biljetter till BKO i november på Debaser
  • Lägga in mig i 2 CV databaser, lika bra att börja nu...
  • Göra en interaktiv kurs från TRR - Affärskommunikation - Done
  • Låna om böcker på bibblan - Done

Tror du att jag lyckas?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar