onsdag 2 september 2009

Skön dag

Idag har jag lyckats mycket bättre med att slöa! Sov till kvart i 9, det händer typ aldrig i vanliga fall men idag behövde jag visst det (kan bero på att jag satt uppe ½ natten och glodde på True Blood men i alla fall...).

Har sedan varit ute & promenerat i ungefär 2 timmar i det fantastiska vädret, det är varmt i solen! Och efter att ha avslutat med några ärenden så åt jag en god sushi till lunch i Solna Centrum.

Har suttit & läst i min Kinabok en stund på balkongen och förhoppningsvis har jag fått lite mer färg på näsan under denna tid. Nu är det dags att fixa mig innan jag ska möta Tommy inne i stan och vi ska gå på Sisela Kyles föreställning på Rival. Ska bli kul att träffa Tommy men också få skratta och bli underhållen.

Vacker utsikt över Solna & Stockholm - högt upp på en bro

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar