tisdag 1 september 2009

Lata mig... nja...

Hade tänkt lata mig ordentligt idag. Inga saker inplanerade men... det gick inte så bra... Jag har:


- Gått igenom min PPM val; läst på & ändrat vissa val
- Svarat på massa mail som jag inte hunnit/orkat svara på
- Avslutat 2 konton på banken (japp, jag gick dit & jag är fascinerad av att det var FULLT med folk där. Har de inte Internet?)
- Skrivit & postat lite brev
- Begärt uppehåll i min tidningsprenumeration
- Tvättat hälften av våra fönster, imorgon tar jag resten iom att solen ligger på där
- Bokat biljetter till Sisela Kyles föreställning imorgon på Rival
- Rensat & sorterat alla mina mail, det var kaos...
- Specat vilka kurser som jag är intresserade av hos TRR och ska nu förkovra mig i Företagsekonomi & Argumentationsteknik

Nu är jag värd att slappa lite innan jag hittar på ngt nytt projekt att sätta tänderna i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar