fredag 4 september 2009

Presentdags

Jag är världens lyckligaste som har en älskling som vet vad jag vill ha, se nedan :-)
Tack snälla!!!

Världens bästa schampoo enligt mig. Paul Mitchell är som honung för mitt hår. Detta är 1,3 liters flaskor och kostar typ 80 spänn i USA. Samma flaska skulle kosta en bra bit över 500 spänn här i Sverige, helt galet dyrt!

Jag älskar Bath & Body Works och speciellt doften Moonlight Path som du kan se... Kan nästan öppna en egen butik här i Solna nu...

Mountain Dew - världens godast läsk.

Clear Eyes som hjälper dig när du har röda ögonvitor och vill se extra fräsch ut. Inte tillåtet i Sverige för försäljning men everything is free in America... Inte att använda varje dag utan enbart vid speciella tillfällen så klart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar