söndag 3 juli 2011

Längtar efter

Nu i veckan börjar vi vår resa i Sverige, och även i Danmark denna gång. Om några dagar befinner jag mig i Marstrand. Där har jag aldrig varit, tror jag. Vi ska kolla på snabba båtar och umgås med människor som gillar segling. Det ska bli spännande.

Marstrand

Efter det så kommer vi att få låna en stuga Hornbaek i Danmark. Det längtar jag också efter. Vi kommer få göra lite trädgårdsarbete för att få låna den men det är det värt. Tack snälla Charlotte som lånar ut den till oss.

Hoppas bara på att ovädret som drabbat Danmark har dragit vidare. Jag vill ha sol och bad. Tydligen ska stranden i Hornbaek vara extra fin. Kan inte mer än längta efter det. Lata dagar i sanden, med svalkande bad och många deckare.

2 kommentarer:

  1. Ni råkar inte åka en sväng förbi Smögen av en händelse? Lite glassigare än Marstrand. Hojta till i så fall

    SvaraRadera
  2. Nja, det är inte ngt vi har planerat men vem vet! Smögen har jag inte heller varit i, tror jag...

    SvaraRadera