tisdag 26 juli 2011

Lästips

Om några dagar åker vi bla till New York och även om jag har varit där ett antal gånger (och sett alla saker som man MÅSTE se), är det en stad som inte slutar fascinera mig.

Nya tips och idéer är alltid kul att få och jag läste en recesion om en bok som utkommit nu i vår med just det. Den heter New York boken och är skriven av Martin Gelin & Eva Wisten. Igår passade jag på att köpa den när jag var inne i stan.

Har sedan läst och läst och läst i den. Wow vilka bra tips och idéer man får i den. Jag gillar SAS Crew Guide där du får tips av de anställda på SAS kring många olika platser och länder, det här är som den, men med fous på enbart New York. Det du är intresserad av kan du fördjupa dig i, kanske vintage-kläder eller hotell. Mycket bra resehandbok för dig som ska dit, rekommenderas varmt! Och sedan finns den i pocket, vilket inte är helt fel det heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar