fredag 22 juli 2011

Ullared

När det var dags att köra hem, tog vi vägen förbi Gekås i Ullared. Och visst, jag kände hur pulsen ökade när jag närmade mig parkeringen. Ingen kö när vi kom och fram till kl 12 var det helt okej med folk. Men efter lunch, blev det proppat inne i varuhuset. Det är sådär och min shoppinglust försvinner då.

Vi provade på deras nya restaurang på plan 3 och det var gott. Får 4 kassar av 5 av mig. Dock har de lite att jobba med logistiken här. Mycket köer.

Glad shoppare

Ännu gladare shoppare

På väg hem... Bilen var rätt full redan innan vi varit i Ullared.

Och vi såg Ola-Conny, du vet han som jobbar med brödet. Han fanns på riktigt. Jag hade tvivlat innan.

Idag har vi ägnat precis hela dagen åt att packa upp, tvätta, vika tvätt och handla. Så himla trist men nödvändigt. Nu kan jag koppla av och invänta att min vän Jenny G kommer och hälsar på imorgon. Det ska bli trevligt. Ha en skön kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar