söndag 3 juli 2011

Lördag i Uppsala

Har spenderat stora delar av helgen i Uppsala tillsammans med Malin. Vi skulle paddla men SMHI sa  att det skulle regna, vi ville inte paddla i regn. Men lite annat kan man väl göra, som att köra frisbeegolf tex. Dock hade SMHI fel, igen, och istället för regn var det sol. Sisådär 27 grader. Helt fantastiskt skönt. Är det åt det hållet är det okej tycker jag.

Var ställde jag nu min cykel?

Som sagt ingen paddling, men frisbeegolf. Det var SM (Syster Mästerskap alltså) och Malin hade laddat med ett gäng nya discar. Efter en lång och hårt kamp vann Malin med 1 kast och jag slutade tvåa. Vi hade dock svårt att hitta ngn bana, var i Sunnersta men den banan verkade vara borta. Vi åkte till Ultuna och där hittade vi några korgar i alla fall. Som tur var kunde vi ta rygg på ett gäng killar som verkade veta var banan gick på ett ungefär.

Banan var okej, inte så tekniskt svår men här vi vattenhindret var vi båda lite nervösa. Ingen hamnade dock i vattnet som tur var.

Efter att ha tränat så himla mycket begav vi oss ner på stan för att titta på The Burning Hell på HiJazz men tyvärr fick vi nöja oss med reagge-kväll. Det var okej det med. Malin lyckades låsa min cykel, jag misslyckades totalt med det.

Love is in the air.

Vissa var lite trötta. Men han ramlade i alla fall inte av stolen.

God mat.

Smile Sis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar