lördag 12 maj 2012

H O C K E Y, hockey


Fredagskvällen var vi Globen för att kolla på matchen mellan Sverige och Ryssland. Trevlige Allen tog med oss dit och bjöd på mat och dryck. Kan bara säga att det är så man vill tillbringa en match, i VIP-lougen. Kan vänja mig vid det livet...


Tyvärr vann inte Sverige men det blev många mål, 10 stycken. Det är trevligt för publiken.

Efter matchen så gick vi ner till lougen igen och hängde där tills vi blev utkastade, igen. Men har man trevligt så har man. Inte alla har varit sist att lämna Globen.

2 kommentarer:

  1. Det skulle jag också kunna vänja mig vid låter det som! Hur går det med symaskinen? Här regnar det så jag har gasat lite på min pedal också och tänkt på dig! Kram

    SvaraRadera
  2. Jag drog iväg så än så länge står den och vilar... Men nästa helg är det långhelg då får vi hoppas på lite regn :-)

    SvaraRadera