söndag 27 maj 2012

Lördag i Älvsjö

Igår åkte Peter och jag hem till min kollega C och henne man A. Och så lilla Denver världens sötaste lilla hund. Vi ville definitivt ta med oss honom hem men han fick stanna kvar hos C & A.


Mysigt och varmt hade vi det i deras vackra trädgård. Det doftade fantastiskt från blommor och blad. 

Den här fantastiska ingången möts man av hemma hos C

Den sötaste hunden du kan tänka dig, Denver

Anledningen till trippen var även att kolla in vad för garn som C hade hemma och som hon ville bli av med. Det var några lådor som stod där i deras källare och bara väntade på mig. Johanna, vad tycker du? Skulle det här ha varit något för dig?

Det här var några av lådorna och jag plockade ihop olika garner som jag tyckte var fina och som hade vacker färg. Allt står nu i vårt extrarum och väntar bara på att bli uppstickat. Jag tackar och bockar, bästa C, för att jag fick komma och hämta det här.

Kärlek är att bli kliad på halsen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar