tisdag 15 maj 2012

Med cykelhjälm på Stureplan

Inte så ofta tror jag att folk kommer med cykelhjälm till uteställena runt Stureplan. Idag hände det, jag dök upp där. Dock hade jag plockat av mig hjälmen innan jag gick in men det var ett givet samtalsämne med alla, oj cyklar du hit? Jajamensan, det gör jag!

Det var min gamla konsultfirma Hammer & Hanborg som anordnade mingel för allt och alla på ett av mina favvoställen, Hotellet.

Roligt att få träffa gamla bekantskaper och nya bekantskaper. Intressant att höra vad andra jobbar med och vad som är på gång.

Med mig hade jag finaste Shirley, my partner in crime. Vi gled runt och snackade med folk och fä och hade en trevlig kväll.


Sen var det bara att sätta på sig hjälmen och cykla hem i den ljuva vårkvällen. Det har nog blivit sisådär 1,5 mil idag. Min cykelhjälm och jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar