söndag 27 maj 2012

Sol, sol, sol

Dagen har bjudit på strålande väder och vi passade på att åka till Ekerö för att sola. Kanske, kanske till och med årets premiärdopp var på gång? Japp, det blev det. Det var helt okej i vattnet. Lite kyligt men helt okej som sagt. Både Peter och jag förundrades över att det var så lite folk på stranden och så få som badade.

När vi tröttnade på att sola och bada (läs brännt oss...) så åkte vi vidare till Jungfrusund. Där finns det en klädbutik som vi snabbt var inne och kikade i. By leia d har massor med fina och dyra kläder. Inget för mig, jag köper inga dyra kläder som den snålis jag är och dessutom handlar jag extremt lite kläder.

Fint och lite romantiskt

I Jungfrusund finns det en marina och en restaurang dessutom. Massor med stora båtar kom och seglade iväg.

Vi passade på att njuta lite i skuggan den här gången på restaurangen.

Härligt att bara sitta och prata och titta på havet. Jag är så himla bra på att bara slöa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar