torsdag 3 maj 2012

Projektmiddag

Så har vi sjösatt vårt nya intranät på jobbet. Det har varit blod, svett och tårar den här våren. Det har dränerat mig på energi och jag har stundtals varit rätt nere. Men igår så lanserade vi det och det gick... ganska bra. 

När vi kände att det mesta flöt på under eftermiddagen igår så lämnade vi kontoret för att lapa lite sol och käka middag på Buco Nero på Roslagsgatan. Gissa om det var skönt att få äta gott och umgås med trevliga människor. 

Vi fick sällskap av Tony Irving vid bordet bredvid och han lät verkligen så som han gör på TV. Undrade när han skulle visa skylten med poäng för maten.


Idag var en ny dag på jobbet och det tufft. Många saker och frågor att besvara från organisationen. Men imorgon är det fredag och då ska jag banne mig gå hem tidigt (i alla fall tidigare än förra fredagen då jag kom hem halv 10 på kvällen).

2 kommentarer:

  1. Tack!! Jag försöker peppa mig själv i alla fall... Ibalnd är det svårt, ibland är det lättare. Tur att jag inte är 25 och det här är mitt första jobb. Då hade jag gått under... Bra med lite skinn på näsan.

    SvaraRadera