torsdag 16 augusti 2012

Kulturfestival

Till alla kulturtanters förtjustning så bjuder Stockholms stad även detta år på en hejdundrande kulturfestival. Den pågår till på söndag så tag tillfället i akt och gör något oväntat. Se en artist som du inte vet något om, dansa en sväng på torget eller kanske baka en cupcake. Finns massor att välja på. 

Jag har bland annat varit på en Hasse & Tage-kväll där mängder med roliga artister var med. Bland annat min favvo Svante Thuresson. Still going strong!

Massor med folk...

En glad i publiken

Med mig hade jag bästa Maggan. Vi har upptäckt att vi är kulturtanter bägge två, dock utan Gudrun Sjödén-kläder. Vi hade det så trevligt så vi bestämde oss för att gå på teater tillsammans nästa månad. Det ser jag fram emot. Mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar