tisdag 6 januari 2015

Dags igen

Idag är sista dagen som jag är ledig och ikväll sätter jag mig på tåget ner mot Småland igen. Eller snarare så kommer jag att ligga ner på tåget för jag tänkte prova att ta nattåget neråt landet.

Om jag kan sova så borde jag få cirka 7 timmars sömn medans tåget sakta glider framåt. Undrar om det låter likadant som när man åkte när man var liten? Då lyckades jag somna vad jag minns i alla fall.

Jag har bokat in mig i en egen kupé med dusch så förhoppningsvis blir jag inte störd av att det är någon som ligger och snarkar mig i örat. Jag får skriva en recension senare i veckan och berätta hur det var.

Tåget avgår klockan 23 men man kan hoppa på redan vid klockan 22 för att gå och lägga sig. Jag tänkte vara där rätt tidigt så jag kan somna i någorlunda bra tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar