söndag 25 januari 2015

Present

Peter Pan har varit i New York på jobb och han hade med sig lite presenter. Bland annat den här fantastiska fotfilen från Scholl. Det är en elektrisk variant som lätt tar bort tjock, död hud på fötterna. Precis vad jag behöver!

Eftersom jag går så himla mycket är mina fötter i... ja vad ska jag säga... kanske inte i den bästa formen. Jag är väldigt dålig på att ta hand om dem och det är inte alls bra då de då och då gör ont.

Jag hoppas att med den här fotfilen så ska jag ta bättre hand om dem då det är mycket lättare att använda den här jämfört med att stå och fila i duschen och det aldrig blir riktigt bra.

Nu ska jag bara försöka hitta den bästa fotkrämen också. Om du har något tips på fotkräm som är riktigt, riktigt, riktigt bra för torra fötter, skriv en kommentar så kan jag prova. Jag känner att jag inte har hittat den ultimata ännu. Den ska dofta gott, snabbt gå in i huden, inte kladda och helst göra underverk på några veckor. Inte så lite krav, jag vet... Tack på förhand!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar