söndag 11 januari 2015

Tiden går fort

Oj vad den här helgen har gått fort! 

Igår lördag hade vi bästa M på middag här hemma på kvällen. Vi har inte setts på jag vet inte hur länge så det var verkligen roligt att få chattra en massa om ditt och datt.

Idag söndag har jag träffat vännerna som jag ska åka till Amsterdam med. Vi planerade boende och restauranger och bokade allt detta. Nu är det planerat också. Skönt!

Snön kom igår till min stora sorg. Jag gillar I N T E snö. Det är bara kallt och jobbigt. Jag vill ha vår, inte vinter. Idag tog vi en långpromenad i snöstormen. Det var var inte speciellt många ute, det var vi och alla hundägare skulle man kunna säga. Men det känns lite extra bra när vädret är så här burrigt och man är lite stolt när man kommer hem 8 kilometer senare.

Ska snart packa ihop det sista för att bege mig mot tåget. Måste tyvärr åka redan idag då mitt favvotåg 05.21 inte går de här veckorna. Och nattåget var inte min grej, jag hade så himla svårt att sova. Bättre att åka ner ikväll och sova där nere.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar