tisdag 6 januari 2015

Inte fler på ett tag

Saker som jag inte ska köpa mer av på ett bra tag:

  • Nytt te. Jag har typ 25 olika sorter i skåpet så nu försöker jag dricka upp de som står i skåpet. Sen ska jag bara satsa på sorter som jag verkligen gillar och som jag vet att vi kommer att dricka upp.

  • Servetter. Hur kan man ha så mycket servetter som vi har undrar jag? Kan det finnas 50 olika sorter/paket hemma hos oss? Ja, jag tror det... Det blir ju lätt så att det slinker ner några nya sorter varje gång man är på Gekås eller IKEA.

  • Influensatabletter. Varje gång vi är i USA så köper vi några nya paket av Day & Night Quil. Du vet ju aldrig när du blir sjuk nästa gång och då är det bra att ha...

Nej, jag ska hålla mig undan från att handla saker ett tag. Bättre att spara pengarna till något kul istället. En resa kanske... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar