fredag 4 mars 2016

Förkylningen som flyttade in

Förkylningen som flyttade in i min kropp förra helgen blev inte bättre av att jag åkte till Amsterdam, sov dåligt och var på promenad ute i regn och rusk. Jag tvingade mig själv att åka till jobbet på onsdagen och det var inte jättesmart. Igår vaknade jag med feber och en härlig slemhosta. Det brinner i bröstet som Danny sjunger i någon låt.

Så jag jobbade hemifrån och växlade mellan att sova och svara på mail och ha telefonmöten. Det är en fördel med att ha ett jobb som man kan sköta varsomhelst ifrån. Det är även en nackdel då det känns som om att man inte riktigt vilar sig när man skulle behöva det.

Idag är det bättre men jag fortsätter att vila och jobba från sängen. Det fungerar rätt bra att göra så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar