måndag 18 maj 2009

Bakerman is baking bread

Veckans bakning är snart avklarat. Denna gång ett solrosbröd som enligt tips ska vara gott & nyttigt värre. Vi får se, jag väntar med spänning på att få proväta det. Luktar ljuvligt!

Denna kväll är jag hemma själv. Peter är på derby, DIF-AIK. Ännu så länge leder AIK men det är en stund kvar. Hur det än slutar så blir antagligen full fart utanför huset. Alltid ngn som gärna vill slåss. 
Jag har varit supereffektiv och hunnit med att få undan torr tvätt, köra en ny maskin, baka bröd, dammsuga lite med min snygga Mielemaskin & installera lite nya roliga saker på datorn. Nu ska jag njuta av ett nytt avsnitt av Desperate Housewifes innan det är dags att hoppa i säng.

Hoppas på mindre regn imorgon när jag ska cykla. Idag var jag väldigt prickig när jag kom hem...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar