lördag 2 maj 2009

Lovely Lördag


























Årets första frisbeegolfrunda gick av stapeln idag på förmiddagen. Jag var vid gott mot på vägen dit och la in en och annan sykning. Dock mattades mitt glada humör av efter 8 hålet, det gick såååååå dåligt att jag inte ens kan beskriva det. Fick typ alltid 2 över par på varje hål och det är inte bra för slutresultatet. 

På väg till 14:de hålet lyckades jag dessutom ramla (det kanske var ngt omedvetet som gjorde att jag skulle kunna ha ngt att skylla på...) och stukade till foten. Som den kämpe man är linkade jag runt banan på rekordhöga poäng.

För att trösta oss åkte vi till Drottningholm för att kolla om våra nya grannar var hemma och höra om de vill käka glass med oss. Tyvärr hittade vi dem inte men vi var inte ensamma där. Tror att ungefär halva Tyskland tagit sig dit. Glass hittade vi dock och kunde avnjuta den i solskenet.


1 kommentar: