fredag 22 maj 2009

Shoppingdag

Solna betyder den Soliga ön men idag var det inte mycket av den varan. Mer ett ihållande duggregn som svept in hela staden i ett grått moln. Men det kändes helt okej och jag bestämde mig för att shoppa idag! Jag har jobbat i massor denna vår och inte gått ngt alls i affärer men idag, äntligen var det dags!

Solna Centrum & Sumpans centrum fick det blir för mig och jag var i stort sett iväg mellan 10.30-18.00... DÅ hinner man med en hel del kan jag lova. Vad fick jag med mig hem...?


















    5 klänningar från olika butiker; en blommig, en grå, en rosa, en rutig, en svart/grå/vit. Jag älskar klänningar och äntligen, i år är det högsta modet. Det finns långa, korta, enfärgade, blommiga, rutiga, prickiga... I love it!
  • Tyg som ska bli ett nytt madrassfodral till kökssoffan; det gamla är nästan utnött...

  • Hårschampoo & balsam

  • Lite brun-utan-sol-kräm till ansiktet, om nu inte solen vill visa sig...

  • Ett par vita capribyxor, hur snygga & sköna som helst

  • Vita & svarta leggins

  • Naturgodis som ska avnjutas ikväll när jag ligger i soffan och läser nya numret av FOKUS

Nu är jag helt slut i fötterna, hade inte de bästa skorna på mig men vad gör väl det. Jag känner mig sååååå nöjd nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar