tisdag 5 maj 2009

Så himla coolt, egentligen

När jag tänker på mitt jobb vissa dagar har jag negativa tankar som är rätt svarta. Vissa andra dagar som idag, tänker jag på det med väldigt ljusa tankar. 
  • Tänk att mitt företag finns i ungefär 150 länder runt om i världen. 
  • Att vi är ungefär 70.000 personer som strävar efter samma mål. 
  • Att vi gör en vinst på sisådär 3 miljarder på ett kvartal.
Idag har lilla jag haft möten med personer från bla Spanien & Italien. I min grupp sitter personer från Chile, Malaysia, Danmark, Holland, Indien, Ryssland, Sverige, USA, England, Grekland, Spanien, Italien, Ungern, Litauen. En härlig mix och kombination som visar att det går att jobba tillsammans oavsett land, kön, nationalitet, ålder, bakgrund. 

Det är så himla coolt! Och jag blir alldeles varm i hjärtat när jag tänker på det!

1 kommentar:

  1. åhhhhh vad härligt glad man blir av att läsa att du känner så mycket för det du gör! Du e så bra Linda! Jag ser verkligen fram emot ditt besök.

    SvaraRadera