söndag 31 maj 2009

Malmö rocks!!!

Jag måste erkänna det men Malmö är bra! Trots att de pratar konstigt, har en bro som de är mer än stolta över, tror att Zlatan är kungen & stänger butikerna tidigt på lördagar.

Har varit nere hos min kära vän Jenny och haft en toppenhelg! Strålande sol & humör har förgyllt min helg. Nedan kommer några bilder från vad jag har varit med om.

Tack Jenny, du är så gooooo! Hoppas jag snart får träffa Heinz som är VILD med dej!

Efter maten på lördagkvällen gick vi till Cuba Club och dansade järnet till latinomusik. Det var vi (= påklädda) och massa latinotjejer (=nästan nakna) som shakade loss på dansgolvet.
Baila, baila, baila!!!

Och Mojito är gott!!



"Sådana här drinkar gjorde vi förra året" sa tjejen i baren när jag beställde en HELT annan drink. Men what the heck...


På vägen hem efter seriouse shopping på lördagen hittade vi ett ledigt bord där vi kunde vila våra trötta fötter. Inte konstigt att bordet var ledigt. Vi satt ung 2 m högre än alla andra på världens mest obekväma stolar...


Jenny & Linda.... glada brudar!


Jag hann även med att gå förbi Ylva, Fredrik & Ebba i västra hamnen. Det var KUL att ses igen!!




Cool tjej med cool frissa!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar