onsdag 27 maj 2009

Fina fötter

Nu har jag fina fötter igen. Var hos min favvo Sofia i Sumpan och fick ansiktsbehandling, frans & ögonbrynsfärgning & fotvård. Finns inget skönare än att få sina fötter fixade. De utsätts för både det ena och det andra och blir lätt bortglömda. De finns ju bara där... och ska fungera. Nu fick de lite uppskattning och jag kan gå i mina fina sandaler utan att skämmas.

Att bli ompysslad i 2 timmar är helt fantastiskt och jag känner mig så lyxig. Bara att njuta till nästa tillfälle om 6 veckor.

5 kommentarer:

  1. HEJ!
    Jag och Jens (o Jens brorsa o hans fru) kommer upp på torsdagen den 4:e på eftermiddagen. Ska kolla på Springsteen på fredagen och sedan hem på lördagen. Hur ser det ut för dig då?
    Vi ska bara ta det lungt, strosa shoppingfritt(?) på stan, dricka latte och vin på uteserveringar o så...
    Har du tid att möta upp nånstans???

    SvaraRadera
  2. Åhhhh vad kul det låter! Jag jobbar så klart på fredagen. Men kanske torsdag kväll? Skulle det fungera?

    SvaraRadera
  3. Ja, vi har inte planerat nåt, går väl ut och käkar lite... Du kan väl ringa när du kan, så får vi se var vi är?

    SvaraRadera
  4. Absolut! VAd kul om vi lyckas ses. Jag ska på kurs i Älvsjö (inte så långt från där M&B bodde) på dagen men vi borde vara klara vid 5-tiden.

    Härligt.

    SvaraRadera
  5. GOTT! Då ses vi förhoppningsvis :)
    Kram

    SvaraRadera