tisdag 23 juni 2009

Busy dag

Idag är det full rulle. Dagen startade på TRR inne på Kungsgatan för att få information kring vad de kan hjälpa mig med och vilka förväntningar som finns på mig. Jag var tyvärr inte ensam där utan träffade både en och annan gammal kollega där. Trots det trista ämnet fanns det mycket skratt & glädje mellan oss.

Vi var några stycken som efteråt gick vidare och tog en fika för att snacka skit, framtid, känslor, sommar, livet... Det var väldigt trevligt och vi bestämde att vi skulle ses igen. Det är skönt att inte vara ensam utan ha andra i samma situation som man kan dela med.

Har sedan suttit på Stadsbibblan inne i stan (vilken cool byggnad detta är) och skrivit på min CV. Tänkte att det var lika bra att börja med det i alla fall, fick inspiration nu när jag var på TRR.

Ska iväg om en stund för att träffa Shirley på Mosebacke. Utsikten är ju helt fantastisk där och vädret kan jag inte klaga på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar