onsdag 17 juni 2009

Idag

Idag ska jag försöka hinna med en hel del saker. Mest roliga sådana...
  • Läsa DN & dricka kaffe på balkongen - DONE
  • Träffa Cicci & lilla Isabella i Solna C för att fika/luncha & snacka skit
  • Cykla en timme i skogen. Har inte suttit på en cykel på 1½ vecka. Kommer jag komma ihåg hur man gör? Och hur trött kommer jag att vara när jag kommer hem?... - DONE
  • Träffa Carina inne i stan för lite middag innan vi ska på konsert på Skeppsbron. Tror att det är Sarah Dawn Finer, Tommy Körberg mfl som ska uppträda. Kasst att jag inte ens vet vilka som uppträder men det ska bli kul.
  • Jag borde städa lite här hemma, bomdnedslaget i biblioteket bör försvinna men det kan väl ske en annan dag? Kanske försvinner det sig av sig själv om jag väntar tillräckligt länge? - DONE, har städat balkongen det får räcka för idag

Livet är bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar