lördag 27 juni 2009

Vilken fantastiskt fredag

Fredagen var verkligen en toppendag från min sida. Jag blev bjuden på lunch av min fd kollega Ulrika som numera jobbar inne i stan. Vi prövade med Cafe del mar vid Operan och det var fullt med folk där, vi lyckades dock sno åt oss en plats i skuggan där vi kunde avnjuta våra respektive matträtter.

Efter att fått surra med Ulrika en stund begav jag mig till Östermalmstorg för att träffa Jessica, en annan fd kollega. Vi bestämde oss för att Lisa på Torget var ett bra val och där satt vi och snackade om ditt och datt. Kändes som om vi inte setts på ett tag och det stämde. Men det hoppas vi att det blir ändring på.









Strövade sedan runt lite i stan för att kolla in alla reor, tror aldrig att jag sett så mycket. Fick ett SMS från Tobbe som sa att de satt i Hagaparken och jag bestämde mig för att åka dit istället. Hängde med Felicia, Tobbe & Emerson och snackade om ditt & datt. Felicia var väldigt het på mina smycken, månne en glamourdrottning?












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar