tisdag 16 juni 2009

Stökigt värre...

...har vi hemma just nu och det känns helt okej. Jag får ta tag i det en annan dag. Ikväll ska jag bara ligga i soffan och slappa och läsa bok. Det känns lyxigt att kunna tänka att jag kan städa imorgon, eller på torsdag, eller... Läser I den innersta kretsen av Viveca Sten.

Har varit i Kista idag och bla käkat lunch med mina fantastiska IT-killar; Pelle, Jyrki, Stoffe, Marcus & Mats. De e så himla go! Kommer att sakna våra torsdagsluncher, det är ett som är säkert. Men Kista är ju inte så långt bort och det går så klart att åka dit i alla fall, även utan en blåbricka i väskan.

Fick även ett par ursnygga skor av Elisabeth. Hon skulle kasta dem... men jag lovade att ta väl hand om dem och numera bor de i en garderob när mig. Snygga högklackade slip-in skor att ha till sommaren.

Livet är bra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar