tisdag 21 juli 2009

Äntligen klar

Projekt måla hallen är nu färdigt, i alla fall till 97% och det känns SÅ BRA! Det finns alltid mer att göra men nu firar vi att det är ny färg i taket, på väggarna, på alla lister & karmar, en ny lampa hänger i taket, skåpet är städat och massa saker är kastade, spegeln är på plats & dörren in till köket är uppburen på vinden. Övriga rum har också fått sitt lilla och ett antal skåp i köket är totalstädade. Känns som en bra dag som har gått på i 180 knyck.

Nu ska jag bara sitta i soffan i några minuter och betala räkningar & kolla FB & mail, sen blir det till att börja packa igen för resan ner till Skåne och Danmark. Men jag känner mig sååå nöjd just nu.

Respect till alla er som gillar att bygga hus/renovera om hela hem! Jag önskar jag gillade det oxå men har kommit fram till att det är mest plågsamt, jag gillar min ordning för mycket. Respect!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar