onsdag 1 juli 2009

Och så lite shopping...

Efter lunchen satte jag mig upp på cykeln och tog mig till Sumpan för att köpa ett nytt blixtlås till mina byxor. Låset har pajjat och jag ÄLSKAR mina byxor, och visst hittade jag blixtlåset men även detta roliga tyg som ska få bli en väggbonad i vardagsrummet. Tygaffären på Järnvägsgatan är verkligen en guldgruva om man gillar tyg, de har allt och så lite till.

Sen gick jag in på Gammalt & Nytt som är en second hand affär i Sumpan men inte med en massa lump utan schyssta kläder. Och skor... Ja, jag hittade dessa skor från Sacha London och de var så söta att jag inte kunde motstå dem. Sprillans nya, ingen som har använt dem innan mig. Kostar över 12oo spänn i vanliga fall i Sverige men nu betalade jag inte ens 25%.

Gick in i lite fler affärer, det är ju tokrea men det blev bara denna supersöta blus från Frk på Åhlens. Kostade nästan ingenting och kommer att bli superfin till min vita linnekjol. Me like!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar