torsdag 2 juli 2009

Färdig packade

Så var jag färdig packad!
Min kläder & skor ligger nu vikta i min gråa Samsonite väska och bara väntar på att få åka ut i världen, eller i alla fall till England. Som vanligt blir det lite extra saker, man vet ju aldrig... Men jag är rätt bra på att inte ta med för mycket och grundreglen är att jag ska kunna bära mitt bagage själv och gärna med lätthet. Denna gång måste jag verkligen det ipm att PeterPan och jag åker från och ankommer till olika terminaler i London, dock samma flygplats, alltid ngt :-)

Har suttit och kollat upp vad som händer i London i helgen och ett axplock är London Pride & Blur konsert i Hyde Park. Och så måste jag förbi Penney´s & tokshoppa massa saker... Annars är helgen öppen. Wagamama måste jag besöka också, deras mat är bäst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar