torsdag 23 juli 2009

Rinkaby & Åhus

Till Peters stora förtjusning började dagen på Rinkaby Rör. Vi ska nu pimpa vår toalett med ny sponingsknapp & lock. Jag hoppas att den blir glad... Jag köpte även ett nytt superrengöringsmedel som jag längtar efter att få prova när vi kommer hem.

Glad Peter som fått vara på Rinkaby Rör

De har en schysst fikabuffé som man kan avnjuta

Vi hittade en maskin expo med stora traktorer & andra maskiner...
Har även hunnit med att åka in en sväng til Åhus & ta en runda på byn där. Det gick ganska snabbt kan man vä säga men det var trevligt, jag inhandlade ett par skor... surprise, surprise... Men jag har ett par väldigt sköna Replay skor som jag använder JÄMT och de hade dem i en annan färg, jag snodde åt mig dem snabbt som 18. Mycket glad över det!
Imorgon är en annan dag, vi får se vad vi hittar på då men vi ska till mormors syster Lisas shop och kolla in vad de kan tänkas ha där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar