söndag 16 september 2012

Besök på Äppelfabriken

För att fly undan alla tokiga fotbollsfantaster så bestämde vi oss för att åka ut till Äppelfabriken på Färingsö. Tveksamt om det var så mycket lugnare där ute...

Kön slingrade sig lång till det lilla fiket och det stod bilar parkerade precis överallt. Hälften av allt i caféet var slut och det kändes lite snopet när man ställt in sig på just den där saken. Tror inte att vi åker dit fler gånger i september men det är ett trevligt ställe, i vanliga fall.

Jag passade på att att ta lite kort med kameran. Manuell inställning, hejja mig! Jag testade och trixade och provade och provade lite till. Nu börjar jag få lite kläm på det. Jag vet inte varför men jag börjar fatta åt vilket håll jag ska skruva på kameran för att det ska bli rätt. Nedan några av bilderna.

Äpplen i massor

Frigående höns, japp...

Krukor

Inne i växthuset, där man kan sitta och mysa

Testa, testa, testa...

De ser snälla ut hönsen MEN det var de inte. De försökte sno vårt fika!

Testa, testa, testa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar